Dahaleez
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

Warning : Only Funny People Allaowed !

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

رسايل كوكــــــــــــــــــتيــــــــل

كاتب الموضوعرسالة
فطيرة مـــــــــشلـــتتـة
مشرف دهليزى
مشرف دهليزى
فطيرة مـــــــــشلـــتتـة

العمل/الترفيه : ولا حاجة
المزاج : ربنا يشفى
دهليز ولا دهليزه : رسايل  كوكــــــــــــــــــتيــــــــل I_icon_gender_female

رسايل  كوكــــــــــــــــــتيــــــــل Empty
مُساهمةموضوع: رسايل كوكــــــــــــــــــتيــــــــل   رسايل  كوكــــــــــــــــــتيــــــــل Emptyالجمعة سبتمبر 05, 2008 2:43 pm

1- تمنيت اكون دمعة حتى اولد في عينيك واعيش على خديك واموت عند شفتيك

2- لا تحسب اني طول الوقت ناسيك...... دقات قلبي كلها تقول : بموت فيك

3- أنا بحبك ويشهد لي عندك بحر بيحضن غروب الشمس وأنا بحرللهوى ودايما غروبك ما يفارقنى

4- وحشتيني وحشتيني ...... وحشتيني يا ساكنة ف قلبي وف عيني... يا عمري الجاي وسنيني... يا قمري وضي لعيوني... وحشتينى

5-قالوا لية حب القمر...قولت القمر عالى....قالوا لية حب الدهب قولت الدهب غالى... قالوا لى احبك انت...قولت انت مخلوق عشانى

6- عيونى بتنادى لعنيك.... وروحى بتدور عليك....وشمس كل يوم بتفكرنى بيك...بجد واحشنى

7- رنت رسالتك يا حبيبى تهز القلب والوجدان...يا من تراسلنى ترانى للقاك عطشان

8- والله لك وحشة يا اعز الاحباب....لو اكتب لك اشواقى ما تكفيها الف كتاب

9- افتح قناة قلبى....شوف برنامج بحبك...اوعى تغير المحطة....هتسمع خبر عاجل....واحشنىىىىىىى

10- عرفت ناس...عاشرت ناس...ضحكت مع ناس...وبكيت من ناس...لكن قلبك انت...يسوى كل الناس

11- شكيتك للبحر هاج وتكبر .. شكيتك للقمر غاب وتعذر .. وعلى فرقاك .. انا مقدر

12- شكيتك للبحر هاج وتكبر .. شكيتك للقمر غاب وتعذر .. وعلى فرقاك .. انا مقدر

13- ياما رسايل جتني ومافتحتهاورسايل جتني وحذفتهاإلا رسالتك في قلبي حفظتها

14-إنت القمر؟ . . وإلا القمر صورةمنك؟ وإلاإن ربي خلق منكم اثنين؟!
15-الشمس ترسل حبا ذهبيا والقمريرسل حبا فضياوأناأرسل لك حبا أبديا

16- اذا غاب القمر نقول صار خسوف واذا غابت الشمس نقول صار كسوف واذا غبت عنا نقول ضاع الخروف
17- قمر ....عسل ...خفة دم ..ذوق .. طيبه ..هذا أنا ‍‍‍... انت شو اخبارك

18- جافيــني بعد أكثر يــلي بكلامــك مستكــثر...الحب بــي بــالك لعبه أللبس قناعـــك وتنكر...تبغــى الصراحه يا ظـــالم انك سراب مش اكثر...

19- لو سمحت ابيك بكلمة هي ما هي كلمة بصراحة هو قرار كل شي بيني وبينك انتهى باختصار انتهينا ...

20- تمنيت ارحل لعالم عليه الفاتحه تقرا...ورفض موتي يواجهني بوجه القادم المخفي...ياترى شفتو جسد ميت ورفض يستقبله قبره...انا هذي معاناتي واظن اللي مضى يكفي..!

21- قبل زحمت السير وقبل رسايل الغير والإرسال لسه بخير كل عام وأنتم بخير .

22- مساء ..سعيد ..كأنه ..عيد... ورساله ..ود ..لأجمل ..يد..وبوسه ..رد ..لأحلي ..خد.

23- كلمت قلت يمكن بنفسي اهنيك ..لقيت عيدك ماثل وسط عيدي ..ولقيتني اكثر من اول باغليك..واردد اسمك منك احلى نشيدي..يا عسى الايام بفرحها تجيك..وتبقيك وسط العين عزي وسنيدي

رسايل كوكــــــــــــــــــتيــــــــل
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-